Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Wan Hazel LINK Wan Hazel Tutorial Get This.

Thursday 23 June 2011

iNiLaH aKu wAnA bLoGgeRs... aSsAlAmUaLaIkUm.
































hahahahahahh...
wassup3...


erm nie aku...
azwana yassin...
just pggl wana,az,ana...
huhhuhuuh...

erm skng nie aku msh muder too..
bru nk msok 20..
kire2 msih 19 ler...
hahahahahha
11/12 nie 20thn ler...

aku lah anak kelahiran btu pahat..
yg sdr besar pnjg...
yelh!
mak ayah aku bela...
dh debab lg pon...

x lmer lagi nk jd nurse yg berjaya..
hahahahhaha..
perasan!
tp hope cm 2 ler...

nie lah pic2 wna dr sek dlu smpi skg..
hahahha...
byk perubhn dh...
perubhn???!
aper!..
aper x nyer...
pipi dh tembab+bulatt...
bdn dh naik uh!...
sedih sgttttt...

nice to meet you...
taaaaaarrrraaaaa..
hope enjoy...!     

No comments:

Post a Comment